Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-19, 14:27   #276
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.119
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rydde og orgаnisere et rom grundig på en måneds tid - er du med?

Vi endte med å gjøre dette litt sånn ved et uhell i går.

Vi tømte hele stua, helt, for konfirmasjon, og da vi skulle sette ting på plass igjen, så ble jeg og svigermor gående rundt og tenke og fabulere på en bedre bruk av rommene, så i går iverksatte jeg og flyttet rundt sofaer og stod på, helt alene, fordi ingen hadde tid til å hjelpe meg AKKURAT DA, og jeg er litt sånn at når jeg først har en ide, så skal det gjøres NÅ!!


Vi har et stort, L-formet allrom/kjøkken, med stort spisebord og en sofakrok. Denne sofakroken er i praksis den som blir brukt, og her satte vi inn litt flere stoler og sånt til konfirmasjonen, og det fungerte så godt at vi beholder det.

Så er det stor åpning inn til en stor stue med peis og piano, som er litt vanskelig å møblere, og som i praksis rett og slett ofte blir stående tom.

Og innenfor der er det en liten TV-stue som var fylt av en stor sofa og TV og et lite bord, og dett var dett.

Nå tok jeg den digre sofaen og flyttet inn i storstua og nærmest fylte hele stua med den. Pianoet var flyttet inn i kjøkkenallrommet allerede, og passer i grunnen veldig fint der. Og så satte jeg TV-en der også.

Det er virkelig ikke noen mening i å ha en "stor stasstue" som aldri blir brukt!

Litt usikker på hvordan vi skal bruke det rommet som nå ble tomt, men vi flyttet inn en liten sofa og fotballspill-bordet, og lurer på om det kan bli et "spillrom".

Nå tester vi dette, og hvordan sofastørrelsen fungerer, og finner vi ut at det passer sånn, så begynner jeg å surfe Finn etter sofaer!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat