Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-19, 13:16   #2
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøpe nye briller

Opprinnelig lagt inn av Einhyrningur, her.

Jeg trenger nye briller, men er usikker på om man burde kjøpe de hos egen optiker eller kan man kjøpe de hvor som helst?

Optikeren min er super, men har altså ingen briller jeg liker. På Interoptikk har de mange jeg liker, pluss kampanje, men da går jeg vel glipp av slike småting som korrigering osv om noe blir feil?

Kan noen fortelle meg om fordeler og ulemper ang dette?

Du kan fint kjøpe innfatning hos en optiker, som du tar med til en annen optiker og får satt glass inn i. Du kan også få med brilleseddelen fra din egen optiker og ta med for å kjøpe briller et annet sted. Null problem.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat