Vis enkelt innlegg
Gammel 29-04-19, 13:06   #8
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.337
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Du som kan drivhus?

Jeg har ikke erfaring med helt billige, typ byggevarekjede, men så lenge konstruksjonen virker solid og det forankres ordentlig, så hadde jeg glatt gått for det for å få mest mulig plass. Jeg ville prioritert minst ei lufteluke, gjerne to, og så er det greit med enten polykarbonat eller sikkerhetsglass med unger i hagen. Polykarbonatplater er jevnt over dyrere, etter hva jeg kan se.

Jeg ser leverandøren av mitt har varianter som ser helt greie ut som er ca 6 og ca 10 m2, begge til under 10k, men det står ikke noe på dem om sikkerhetsglass. Plantasjen har et som heter Merkur, som ser ok ut på bildet. Det er sikkert noen hagesentre som har satt opp modeller man kan se på også, jeg ville nok dratt og sett et sted eller to, om du har mulighet. Det går fint an å begynne med et på 6-ish m2, da har du mye å velge i. Drivhus kan selges igjen og nytt og større kan kjøpes (så sant man ikke bygger om hele hagen for å få det opp ).

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat