Vis enkelt innlegg
Gammel 29-04-19, 12:43   #7
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du som kan drivhus?

Takk for innspel. Dette med fundament/ rett på bakken er noko vi har diskutert og, og der må eg gjere mykje meir research. Fordelen her vi bur er at vi har veldig næringsrik jord. Og det ser eg når eg bruker jord frå grunnen i pallekarmer, samanlikna med «hagesenterjord» som må gjødslast. Samtidig vil jo fundament gi mykje meir solid konstruksjon PG noko slm varer lenger.

Eg lurer veldig på fordeler og ulemper med glass og polykarbonat. Der har eh ikkje gjort meg ferdig med research ennå. Takk for podcast-tips.

Eg trur eg kjem til å prioritere plass/ storleik over estetikk sjølv om eg elsler lookekmpp ditt, Matilda. Eg har ikkje råd til å gå for ein eksklusiv variant.

Ein av dei tinga eg lurer på, er korleis dei billige frå OBS og byggevarekjedene eigentleg er.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat