Vis enkelt innlegg
Gammel 25-08-12, 12:00   #13
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.817
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strikker du nå? IV

Akkurat nå strikker jeg et digert slumreteppe til Lillemann i et mykt og lett ullgarn. (Jeg ble misunnelig på et tilsvarende teppe jeg strikket til en baby i familien.) Lillemann sitt er nødvendigvis en smule større enn babyteppet, så det er et slags evighetsprosjekt som ikke trenger tankearbeid. (Reint rillestrikk.)

Innimellom dette, har jeg strikka noen små, søte sokker. Onsdag skal jeg nemlig lære ei venninne å strikke sokker, og ergo måtte jeg friske opp kunnskapen sjøl.

Og den i den forrige strikketråden, tror jeg det var, var det noen som lærte meg om Pickles... Jeg er ikke helt sikker på om det var helt sunt for meg - eller for de to småjentene jeg er tante til, som stadig blir utsatt for tantes kreativitet. Nå vil jeg strikke både karusellkjole, toveiskjole...

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv