Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-10, 20:29   #1
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

"Jomfru-tur" til Syden

Siden vi får baby til sommeren, så blir det vanskelig å reise bort i selve ferien. Har begynt å tenke på at vi kanskje kunne dratt til Syden en eller annen gang før baby'n kommer, men vi har aldri vært den retningen og aner ikke hvor og hva vi skal begynne å lete etter.

Så, vi er en familie på 5, og vi vil ha det varmt og godt. Barna digger basseng og vann, så det er et must. Jeg og mannen er glade i shopping, men det er ikke noe must, men det hadde vært en fin bonus. Og god mat, det er det viktigste når man har ferie.
Jeg tenker at mai er kanskje en grei måned. Jeg har termin i midten av juli, så noe senere enn månedsskiftet mai / juni blir vanskelig.

Dere som er vant til å reise til Syden, er det noen plasser dere kan anbefale. Og hvilken prisklasse må vi legge oss på?
Og er det noe annet vi må tenke på?

Jeg tenker også at det kanskje er bedre med leilighet enn hotellrom.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat