Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-07, 22:20   #17
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.619
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4



Jeg må svare på spørsmål jeg fikk angående denne kjolen i denne nye tråden jeg da, siden den gamle er stengt:

1. Ja, den er like fin irl som på bildet. Veldig lik egentlig. Silken har veldig klar mørk marineblå farge som bunnfarge. Har ikke sett den silken før.

2. Jeg vaklet lenge mellom str 2 og 3. Den er veldig lang på ermene. Toppen er deilig i cashmere, med knapper i ryggen. Blir den for trang blir det lett litt store huller i mønsteret foran slik at BHen vises gjennom (men med hudfarget sådan gjør det jo ingenting selvsagt. Jeg endte med str 3 selv om den var bittelitt videre i livet enn jeg strengt tatt hadde trengt, fordi puppene mine heiste opp 2'eren og gjorde at den ble litt kort i livet og "snuppete" og så rett og slett for liten ut. Butikkdamen var enig, så da ble det sånn.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv