Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-19, 23:53   #11
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Har den samme effekt som Brulidine? Minsten min fikk med jevne mellomrom store åpne sår på øreflippene og i sprekken mellom øre og ansiktet helt fra han var baby. Det verket og vesket. Fikk tips om å smøre på denne kremen og da hjalp det raskt.
Jeg trodde det kom av fuktighet/sikkel når han brukte smokk, sov på siden osv.
Men nå når han ble større så har han med jevne mellomrom fått munnsår/herpes på leppe og noen ganger i nesen så det er vel et virus som han har hatt i kroppen siden han ble født.

Nå uttaler jeg meg ikke medisinsk, altså. Men jeg synes ikke de kan sammenlignes overhodet, Medihoney er MYE bedre. Ingrediensmessig er de heller ikke like. På apoteket fortalte en ansatt meg at de smører kremen direkte i store sår på sykehuset. Men først og fremst er min erfaring at kremen virker noe helt utrolig!

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat