Vis enkelt innlegg
Gammel 03-04-10, 16:28   #12
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.201
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Kjempefin!! Men noen her som har vasket disse kjolene ? Jeg har en Desigual kjole i samme stoff og snitt som denne, bare med lange ermer. Den mistet farge allerede etter første vask og nå etter 3-4 vask er den ubrukelig. Raknet i sømmen i v-halsen (det kan forsåvidt repareres) men farget er så utvasket at kjolen rett og slett ser 10 år ut og mye brukt....veldig skuffende. Har også en annen kjole fra samme merke, men uten ermer. Den har holdt bittelitt bedre, men ser veldig vasket ut, etter kun 2 runder i maskinen.....

Jeg har vasket alle Desigual-klærne mine, og de holder helt fint. Kjolen krympet litt på lengden, men det er jo å forvente av bomull. Datteren min har en kjole hun bruker mye, den ser ikke slitt ut.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv