Vis enkelt innlegg
Gammel 10-05-15, 22:51   #66
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.063
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør man i en konfirmasjon?

Jeg tror ikke hun må være medlem for å konfirmeres i kirken så lenge hun er døpt, Dixie. Men det finner dere ut av. Vi har tre barn i slekten som har døpt seg rett før konfirmasjon, jeg er ikke sikker på om de er statskirkemedlemmer, dog.

I våre familier er det som regel vin/øl til maten på vanlige middager, men ikke i barnebursdag, dåp eller konfirmasjon (det vil si, noen har hatt vin i bursdag, men det er sjelden). Det er så lenge til det blir aktuelt hos oss, så når den tid kommer får konfirmanten være med på å bestemme, så sant ingen i familien ikke klarer å begrense seg. I utgangspunktet tenker jeg at det er ungdommens dag og derfor godt kan være alkoholfri, men jeg hadde ikke reagert på å få servert vin i konfirmasjon.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat