Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-19, 15:22   #90
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elbil som familiebil - wazzup?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Og så bor vi ikke i sentrum, tror ikke det er så mange som vil ut til oss og låne.

Så du går ut i fra at alle som låner bor i sentrum?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Og så har vi en f%€#€# mandagsbil, og jeg hadde blitt GAL av å lure på om det var lånernes skyld at bilen plutselig begynte å hive ut alarmer uten grunn, eller bare åpne bakluka annenhver gang.

DET har jeg absolutt forståelse for at er problematisk. Vi har heller ikke satt opp vår bil, men jeg vurderer det fortløpende. Det er jo en veldig bra ting! Vi har to venner som leier ut sine biler, og de har bare gode erfaringer med det.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat