Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-18, 11:00   #12
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens varmeste jakkeparkaskåpesak?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, liker Patagonias miljøprofil!

Men hvordan er det egentlig å ha sånn lag på lag? Og er den ytterste stiv? Jeg ser dog at den kun har 600 fill power, mot 700 i Bergansen jeg fryser i nå.

Jeg synes den kjennes veldig god ut på. Litt som å gå rundt pakket inn i en dyne. Jeg har den på når jeg sykler til jobb, og den er ikke helt 100 % ideell til det, siden jakker jo glir opp litt når man sitter/bøyer seg, men den funker godt nok.

Jeg er en skikkelig fryspinn, men denne har holdt godt den siste tiden med kulde og vind.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat