Vis enkelt innlegg
Gammel 21-08-16, 11:07   #30
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Peptalk med gutta våre

Jeg syns forresten den bloggen var fryktelig pinlig. Og at bloggen er en del av nettsiden til et firma hun driver, der hun legger ut en så privat samtale med sin tolv år gamle sønn?!

Og jeg skal si hun er romslig når det gjelder hva som er normalt: . "At noen er klare for å ha kjæreste og kysse når de er ti, mens andre er fjorten før de får sitt første kyss."

Fjorten altså.

Jeg opplever rett og slett ikke forsiden på VG og denne "krystallklare" bloggen (om det nå var den det var snakk om i hovedinnlegget) som noe godt utgangspunkt for samtale med barn og tenåringer.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat