Vis enkelt innlegg
Gammel 03-06-14, 09:55   #39
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Drivhustråden

Malama: Fornøyd med det PVC-huset fra Jula? Er det sånn at det duger i en venteperiode?

Og generelt; hvis jeg kjøper et slikt drivhus nå, er det noe jeg kan plante/dyrke frem i år, eller er det for sent?

Vi har kjøpt drivhus til kolonihagen, men der er det bare jeg og mamma som pusler og ikke ofte nok til at jeg kan dyrke frem noe der - det er for langt å kjøre for tilstrekkelig vanning etc. Drivhuset der er mer tenkt til ekstra oppholdsrom mm. Ikke minst sliter jeg med å få montert det. Så jeg vil og SKAL ha drivhus hjemme, men det er uaktuelt å kjøpe/bygge noe fast riktig enda, da vi holder på å tegne/planlegge for bygging av stor garasje + carport, planering/sprenging og stor omlegging i hagen. Derfor kunne jo et slikt PVC-hus være veldig greit i mellomtiden. Hvis det i det hele tatt gjør nytta og kan brukes da.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat