Vis enkelt innlegg
Gammel 28-05-13, 21:32   #1
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Hjelp meg å formulere en invitasjon!

Jeg trenger hjelp til å formulere en invitasjon. Jeg må få den avgårde med guttungen i morgen tidlig og jeg er helt fullstendig tom i hodet ...

Det er til et "mammatreff". Dvs. vi er noen mødre i klassen som har lyst til å invitere til at alle mødrene treffes for å bli litt bedre kjent med hverandre - vi tenker at det vil kunne være en fordel å treffes utenom skolen som arena og ha en god tone!

Jeg skal ha det hos meg og satser på godvær og en hyggelig kveld på terrassen, evt. inne dersom det regner.

*borte*

Jeg hadde litt lyst til å skrive en hyggelig invitasjon som innbyr til at flest mulig av mødrene får lyst til/tør å komme uavhengig av livssyn, nasjonalitet, hvor vidt man kjenner noen fra før eller ikke osv. En invitasjon som ønsker alle velkommen.

Noen gode forslag?

"Komiteen" er litt uklar, det har vært snakket litt hit og dit, flere har ment noe, folk har kommet til og falt fra, og det har drøyd og drøyd, så nå kjører jeg gjennom og inviterer bare. Hvis ikke skjer det ikke noe på denne siden av sommeren. Kan jeg skrive bare hilsen meg? Evt. meg m.fl og min kontaktinformasjon?

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.

Sist redigert av Bomull : 30-05-13 kl 21:06.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat