Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-12, 06:57   #144
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får noen spesialkost på SFO?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Som sagt, dette er ment vennligsinnet. Jeg betviler ikke at det finnes irriterende og arbeidskrevende foreldre i alle landets klasser, og jeg betviler ikke at det kan være svært krevende både i forhold til tid og energi. Men jeg tror at man selv i en viss grad kan styre hvor mye man skal la det gå inn på seg, og hvor mye krefter og irritasjon man legger i det.

Det er jeg veldig enig i, og jeg lar aldri foreldre spise meg opp med hud og hår. Irritert, og av og til ganske forbanna, blir jeg nok, men jeg vet hvor grensa går for hva jeg kan makte, og ikke minst, der arbeidsmengen for min del langt på vei overskrider den nytteverdien eleven har av ekstraservicen. Hvis jeg ser at eleven har god nytte av "det lille ekstra" og det faktisk bare er det lille ekstra, synes jeg det blir meningsløst å nekte bare fordi det strengt tatt ligger litt utenfor mitt ansvarsområde å gjøre det. Men det der er en balansegang, og den er vanskelig å finne.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat