Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-19, 21:55   #50
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.793
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har noen her vært på Harry Potter-«museumet» i London?

Vi var og for sein for Warner Bros billetter og bestilte med en operatør på tross av prisen. Vi skulle jo til London for å dra på HP, så jeg måtte la det stå til selv om det ble dyrt (ca 3000 for oss 4 for billetter og buss t/r). Jeg synes ikke bussturen var så ille. Det var helt passe med tid der ute og vi alle likte det veldig godt, selv han på 12 som kun er interessert i gaming...

The Sky var helt greit, men en del kø der også og veldig mye folk. Jeg har tatt London Eye to ganger og likte det bedre på tross av køøøøøøøøøøøøøer.

Av andre ting, så er jeg veldig glad i Greenwich, særlig på lørdager. I sommerhalvåret er det fint å ta båt fra Westminister, ellers så er det og gøy å ta Docklands tog fra Banks. I Greenwich kan man besøke Cutty Sark, 0-meridianen og et koselig lite marked (på lørdager). https://www.visitlondon.com/things-t...o-in-greenwich

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat