Vis enkelt innlegg
Gammel 17-11-23, 14:03   #39
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.825
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kjøkkenmaskin ønsker jeg meg?

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Jeg har en AVbefaling! Ikke kjøp denne fra Bosch. https://www.elkjop.no/product/hjem-r...20a1/MUM6N20A1

Vi kjøpte den fordi den var lav (skulle passe i en skuff) og hørtes helt ok ut, men det var den IKKE. Vispene er svært dårlige til å blande sammen ting, særlig mindre deiger. Den visper ikke helt til bunnen. Tunge deiger tar den med seg rundt, men blander dem ikke skikkelig. Og det at den har den delen i midten og ikke en vanlig bolle, er også veldig upraktisk. Blir sur hver gang jeg bruker dem faktisk.

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Jeg har Bosch og har hatt det siden jeg ble husmor.
Jeg har to, en med litt mindre motor. Jeg bruker min mye, også til ganske tunge deiger (den greier 2kg mel pluss væske) og til alt av rasping, visping og ikke minst kverner jeg store mengder kjøtt med den. Den er ikke lekker å se på, men det er totalt irrelevant for bruk. Jeg baker av og til med en gammel Kenwood og ville ikke hatt det om jeg fikk betalt for å bruke den. Ankarsum har jeg aldri prøvd.
Jeg har denne og samme med svakere motor.

https://www.elkjop.no/product/hjem-r...kaAgz8EALw_wcB


Jeg har en eldre variant av disse og er kjempefornøyd! Jeg valgte den pga høyde, ikke pga utseende, for den må inn i et skap på mitt bitte lille kjøkken. Bruker den til boller, rundstykker og kaker. Har også brukt ekstrautstyret til å lage leverpostei noen ganger, for min har kjøttkvern.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat