Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-14, 13:39   #47
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.486
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sammenslåingen av Elixia og SATS

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg syns dog de burde være et skrekkeksempel for alle som studerer kommunikasjon, for verre informajson og samtale med kundene sine skal man lete lenge etter. Siden jeg mistet to av mine nærmeste sentre, spurte jeg om det ville være mulig of rmeg å trene på Elixia også, og det benektet de på det sterkeste. De skulle være to ulike selskap, med to ulike profiler. Nå skal de samkjøre treningstilbudet sitt også.

I tillegg så kjørte de jo på med den utrolig sleipe kampanjen sin før sommeren, hvor de fratok medlemmene bookingfordeler, og ville de ha dem tilbake måtte de betale.

Jeg har vært fristet til å ringe dem opp og si at om de trenger hjelp så kan jeg gjerne hjelpe dem (mot betaling, selvsagt), for de har vært stjerneeksempelet på hvordan man ikke kommuniserer i en slik fusjon. De hadde tjent så utrolig mye på å være mye mer åpen, i stedet for å drive med det lureriet som de har holdt på med. Og den endringen i bookingregler kan jeg omtrent garantere kom som følge av at de må justere seg mot de bookingreglene de har hatt i Elixia. Og hadde de bare sagt det, men det kunne de ikke for de har åpenbart hatt som politikk å si minst mulig.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat