Tråd: Hund?
Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-14, 00:11   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hund?

Vi skal ikke ha hund. Neida. Men OM vi skulle, hva skulle vi hatt?

Spec:
Ikke for stor.
Ikke røyte.
Morsom, ikke pinglete.
Tåle å gå en ordentlig tur, men ikke være en hund som krever en lang skogstur hver dag.

Jeg liker veldig godt dachser og kule cocker spanieler, Hiawata liker Chihuahuaer ( )!

Jeg ha vokst opp med fuglehunder og gjeterhunder. Jeg vet veldig godt begrensningene våre, og hva vi kan tilby. OM vi skulle ha en hund, noe vi ikke skal, så måtte den vært morsom, tøff, tåle å være alene om dagen, tåle andre hunder (som den er nødt til å være på ferie med når vi reiser ut i verden), ikke røyte (masse), ikke kreve enormt pellsstell, ikke lukte og ikke se teit ut. Det må være en byhund. Det skulle vært en bruks- og selskapshund, aldri på utstilling.

Egentlig kunne jeg tenkt meg en omplasseringshund, men det er ofte store hunder, kamphunder, eller de liker ikke barn. Ikke at det betyr noe, siden vi ikke skal ha hund.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat