Vis enkelt innlegg
Gammel 31-05-10, 21:32   #165
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sortering av klesvask

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Hulda og LilleBulle: Nå synes jeg dere er barnslige og kommer med teite kommentarer til hverandre. Hva med å stoppe mens leken er god og før noen blir såret? Vi gjør forskjellig og jeg kan bare ikke fatte hvorfor man henger seg opp i at andre sorterer masse? Hver familie gjør ting på sin måte og jeg personlig bryr meg midt på ryggen hvordan naboen vasker sine klær.

Bruk energien på positive ting enn å slenge teite smilier etter hverandre.

Såh!

Enig, jeg bare fyrer meg litt opp av påstander om at jeg har sagt noe jeg ikke har sagt. Det er jo ikke så uvanlig her inne, egentlig, men jeg har gitt meg nå. :-) Vanlig, ikke-sarkastisk smil.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat