Vis enkelt innlegg
Gammel 02-05-19, 14:11   #768
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Opprinnelig lagt inn av Katinka, her.

Holder på å få pupp og penis-overdose av The Deuce midt i andre sesong, men shit, liker karakterene og utviklinga. Litt verre når 17-åringen streifer forbi TV-kroken - men hun har tatt det med et smilende skuldertrekk.

Haha, jeg fikk i grunn nok allerede i første episode. Liker estetikken, men det blir litt mye for meg.

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

I går begynte jeg på Streetfood-serien som ligger på Netflix. Den var ganske fin. Mer et protrett av menneskene som lager street food i de forskjellige storbyene enn et matprogram som jeg hadde sett for meg, men det var lett og fin underholdning. Og så fikk jeg selvfølgelig veldig lyst til å reise til Asia og spise meg gjennom gatene!

Takk for tips, den skal jeg sjekke ut. Jeg likte veldig godt Salt Fat Acid Heat.

__________________

Tallulah er ikke aktiv