Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-19, 14:14   #40
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.986
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IS-bruder og IS-krigere med norsk statsborgerskap - hente dem hjem?

Jeg har aldri tenkt at man skal nekte dem retur når de er norske statsborgere hvis de kommer hit for egen maskin, men jeg vet ikke helt hvor mye penger og energi jeg synes den norske stat skal legge i å få de voksne fremmedkrigerne tilbake.

Men her også tenker jeg at det er en annen situasjon for barna. Mange av disse barna har familie i Norge som er fullstendig kapable til å ivareta dem, men jeg antar at familiene vil trenge hjelp med traumebearbeiding for barna (avhengig av alder).

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat