Vis enkelt innlegg
Gammel 16-10-20, 14:46   #594
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Jeg måtte fikse på bunaden til lillesøster på morgenen, før selskapet. Det kan visst skje litt av hvert med kroppen til en 12-13-åring mellom 17.mai og oktober. Da jeg sydde den inn sist gang hadde jeg heldigvis vært smart nok til å la den ytterste sømmen være, så jeg bare sprettet opp sømmen i sidene på vesten, det var gjort på få sekunder. Den ble jo ikke videre rundt linningen på skjørtet, og det ble en liten "fold" nederst i sidene på vesten (er sydd fast i skjørtet), men i det minste litt videre oppover. Så hun fikk den på, og den hadde en nydelig korsett-effekt. Hun var bortreist i høstferien, noe som ble ganske kjapt bestemt, og kom hjem sent kvelden før konfirmasjonen, stuptrøtt og gikk rett til sengs, derfor fikk jeg ikke sjekket det før.

Fancy eplejuice hadde vi som velkomstdrink. Det ble godt mottatt. Konfirmanten drakk denne til middagen også (hun er ikke glad i kullsyre).

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat