Vis enkelt innlegg
Gammel 16-10-20, 13:35   #593
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.984
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Da tror jeg at vi er klare for morgendagen. Jeg holder på å finpusse talen min. Den har vært klar inni hodet mitt i nesten et helt år, men nå er den nede på papir og jeg forsøker å feste de små anekdotene slik at jeg kan holde den uten detaljert manuskript. Vi har i dag hentet kake med bilde på. Det var visst også veldig viktig.


Restauranten har "våknet til liv" og er riktig så serviceinnstilte når alt kommer til alt. Vi har fått bestille burger til de litt kresne barna, og de sørger for "kohort"-fordeling av plassene. Fancy eplejuice og bingebærlimonade skal være på plass. (Bestilling fra konfimanten.)

Jeg må bare prøve bunaden min nå i dag. Jeg sleit med å få den på til 17. mai, men da gikk det med et skrik. Heldigvis er det bare noen hemper som eventuelt må flyttes, men det er jo greit å gjøre i dag fremfor når jeg er stresset i morgen. Korona har ikke gjort kroppen min særlig godt, altså.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat