Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-24, 21:29   #124
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.813
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Plukke opp igjen hundeposen på vei hjem

Vi får bare være enige om å være uenige tror jeg. Det skal være sagt at jeg bor ikke i et område hvor folk går i kø i skogen, så tror neppe det er mange som opplever denne bæsjeposen som henger på en gren på et tre. Noen ganger møter jeg en person på turen min, som oftest ingen. Og siden jeg alltid tar den med er det etter min mening begrenset forsøpling denne posen innebærer.

Jeg syns det er litt merkelig at hundeeiere skal få så mye pes for både dette, og for å legge posene i andres søpledunker (igjen, vi bor ikke et sted der det er så mange som slipper posene i andres dunker at det fyller opp på noe som helst vis), men kattebæsj er uproblematisk. Denne bæsjen befinner seg altså på min tomt, og hunden tråkker noen ganger i det hvis hun går under terrassen, og det stinker altså. Da vi hadde små barn måtte vi ha lokk på sandkassa, ellers risikerte vi at ungene lekte med sand og innemellom der lå det bæsj.


Og bare for å være klar - plukke opp bæsjen er en selvfølge.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat