Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-07, 23:07   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Torrenter for dummies.

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Det jeg synes er skummelt med dette fildelingsgreiene ligger i selve ordet. Fildeling... Hva ligger egentlig i det? Hva på min maskin kan andre hente?
*domm å blånn*

Ingen kan hente noe på din maskin på vanlige torrentsider, når du laster ned slik som jeg har skrevet oppfor. Det er kun på programmer/sider som krever fildeling, som feks. DC++. Du deler bare det du har lastet ned fra torrentsiden, og KUN det. Men det er frivillig, så lenge du ikke bruker lukkede sider, der de krever en viss deling (av det du har lastet ned derfra, ikke noe annet).

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat