Vis enkelt innlegg
Gammel 27-05-20, 19:57   #38
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den ultimate turjakka, da?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Mens jeg måtte kjøpe den fôrede også, for å slippe å ha så mye under. Men det må sies at nå er det så mildt at jeg bruker denne mest: https://www.getinspired.no/cmp-jacke...m-39a1376-u423

Det er den mest behagelige jakken jeg har gått tur i, og egner seg veldig bra til jogging. Det gjør ikke anorakkene, de er for romslige til det. Denne har mye ventilasjon i ryggen, og den tar veldig liten plass om man tar den av. Den er veldig god under anorakkene også, både med og uten ermene på.

Er den foret? (Så litt sånn ut.)

Jeg har sett folk som løper i Finse-anorakk. Jeg løper mye, og jeg bruker en jakke som er helt florlett og tynn. Trenger den kun pga vinden. Og til og med den ryker som regel av i løpet av turen i sommerhalvåret. Jeg blir veldig svett av løping, så den vaskes nærmest daglig på 60 grader. (Ellers lukter den veldig ufriskt. Ikke svette, bare ufriskt, liksom.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat