Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-20, 21:22   #21
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.824
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den ultimate turjakka, da?

Bergans har sånne fine microlightjakker, ja. Jeg har en sånn i anorakkversjon. Den er mye brukt, men jeg liker ikke så godt plagg som må dras over hodet, er så styrete når jeg skal ta jakken av og på underveis. Jeg har lyst på en tilsvarende med hel glidelås. Jeg har også en supertynn Norrøna GTX (Bitihorn Goretex active, heter den). Veier like mye som en spurv, og tar ingen plass. Den er blitt min turfavoritt. I vinter hadde jeg boblejakke under. Kjøpt til halv pris i fjor.

Om du registrerer deg som medlem på Norrøna sine sider, så får du tilgang til deres outlet nettbutikk, de har innimellom gode tilbud der.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat