Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-18, 11:50   #36
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.561
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Romslig beltestol

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg har dialog med Trygg Trafikk om dette temaet. De skrev at bilens skrog i større grad er beskytter i forsetet enn når man er plassert bak, og at frontkollisjoner uansett er ekstremt farlig. De skrev til meg at forskjellen i beskyttelse foran uten airbag og baksetet var såpass ubetydelig at det ikke spilte noen stor rolle. De skrev sågar at hvis det skapte bedre dialog og stemning i bilen å ha barnet foran, så var det å foretrekke.

Ja, jeg snakket også med dem om dette fordi sønnen min blir veldig bilsyk og har det lettere når han sitter foran. De sa det samme til meg, det er ubetydelige forskjeller. Så min sønn får sitte foran når det passer, selv om han nå har god effekt av reisesykemedisin.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat