Vis enkelt innlegg
Gammel 01-09-17, 17:29   #245
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3

Innlegget til Maverick.

I tillegg så har sambo hatt fri i dag og da jeg kom hjem fra jobb var huset shinet, han hadde laget margherita-drinker til oss til i kveld (vi skal ha kosekveld, bare jeg og han, uten barn), og han sendte meg ned på soverommet for å ta en powernap (jeg har sovet ekstremt dårlig i natt). Imens jeg sov, hadde han snakket med min syke mor og fått henne i godt humør, samt besøkt faren til min bestevenninne for å muntre ham opp etter at kona ble innlagt nylig. Han er bare helt rå, den mannen, og jeg er så forelsket at det nesten er vemmelig.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv