Tråd: Strykejern
Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-15, 15:15   #17
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Strykejern

Jeg kom hjem med dette fra Elkjøp i helga: http://www.elkjop.no/product/hjem-og...jern-gc2965-80

Utgangspunkt: gammelt strykjern som bare slapp ut damp når det passet seg. Oppdaget plutselig svarte flekker under sålen og tok ikke sjansen på å stryke bunadsskjorter med det. Straka vegen til Elkjøp - et kjapt overblikk 15 min før stengetid viser at strykjern koster et eller annet mellom kr 199 og ganske mye. Et jern til kr 699,- var merket som anbefalt produkt (uvisst hvilke kriterier som lå til grunn). Sånn midt i laget prismessig - sikkert ok! 12 min før stengetid er Selma på tur hjem med nytt strykjern . Testet på tre bunadsskjorter og ser ut til å gjøre jobben alldeles utmerket.

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat