Tråd: Strykejern
Vis enkelt innlegg
Gammel 17-05-15, 23:39   #6
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strykejern

Jeg trenger nytt strykejern, eller dvs. VI trenger nytt strykejern, for jeg tar aldri med en finger i noen manneskjorter selv om jeg har to av dem i hus. I går kveld kom svigerfar med skjorta si når jeg sto og strøk også, men da fikk han pent beskjed om å høre med mannen min, for sånt noe tok jeg ikke på meg. Stryking er absolutt noe av det verste jeg vet, så vi har ingen klær vanligvis som må strykes.

Men jeg trenger nytt strykejern da siden ikke dampen på mitt 18 år gamle strykejern ikke funket lenger i går. Så jeg henger litt her, for jeg stryker bare til hver 17. mai eller konfirmasjon et par barneskjorter (min egen bunadskjorte stryker moren min ennå, helt frivillig altså).

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat