Tråd: 1 uke alene
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-05-14, 15:58   #55
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: 1 uke alene

Med en uke ville jeg dratt til sydenland et sted som ikke er så naturlig med barn. f.eks. Madrid, Barcelona eller..... (jada, kan dra med unga også, men det blir liksom ikke til det for oss). Der ville jeg hatt et snasent hotellrom med balkong og masse bøker på et hotell med treningsfasiliteter og/ eller spa. Jeg ville snudd døgnet litt, trent litt, spaet litt, spist god mat og brukt forever i prøverommene fordi ingen står og drar i gardinet fordi de må på do.

Får noen dager alene om etpar uker, da skal jeg gjøre ca de tingene, men hjemme. Blir litt kort tid for å reise bort. Kanskje jeg skal sitte inne og spise snop og se film mens sola skinner, det er ellers forbudt hos oss

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat