Tråd: 1 uke alene
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-05-14, 14:48   #46
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: 1 uke alene

Jeg hadde jobbet; tenk så deilig å bare stå opp, ordne seg og dra på jobb uten en drøss andre ting som skal fikses! Og bare det å kunne jobbe litt utover ettermiddagen om det er nødvendig, kanskje dra rett på trening fra jobb og ikke minst spise middag i ro og mak høres helt vidunderlig ut.

Jeg var hjemme alene én uke for to år siden, og da gjorde jeg vel nettopp dette. Men da hadde jeg bare ett barn, og hun hadde attpåtil ikke begynt i barnehage ennå, så jeg var totalt uvitende om barnehageleveringsmorgener. Jeg jobbet litt utover ettermiddagen hver dag og hadde fortsatt tid i bøtter og spann til andre ting. Ikke var jeg overvettes sosial heller. Å være sosial får jeg fint til med barn og mann hjemme, men å være alene og bare dille masse er mangelvare.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat