Tråd: 1 uke alene
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-05-14, 14:32   #44
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 1 uke alene

Høres deilig ut.

Jeg har vært fire dager alene hjemme siden jeg fikk barn. I høstferien for halvannet år siden. Jeg jobbet i ukedagene, og trente hver dag og var sosial om kvelden. Og på lørdagen gikk jeg en lang fjelltur helt alene, og tilbrakte hele lørdagskvelden med en tv-serie og en flaske rødvin. Det var nydelig.

Jeg ville nok jobbet den uken, og følt at jeg hadde masse fritid om jeg fikk disponere hele ettermiddagen alene. Men om jeg hadde forpliktet meg til ferie ville jeg fått orden på en del problempunkter hjemme og ellers trent og slappet av.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat