Vis enkelt innlegg
Gammel 27-08-23, 22:40   #38
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg er ikke imponert over noen av dem, må jeg si. Og det er synd at de ikke kan oppføre seg som voksne folk, noen av dem. Det blir masse spekulasjoner, fordi folk må ha en "skikkelig forklaring" på noe som kanskje bare er en skikkelig "to store i en sekk"-konflikt mellom Henrik og Gjert.

Tviler sterkt på at to brødre og en søster ville tatt så kraftig side i en «to store i en sekk»-diskusjon. Og når man leste at Narve ikke ville springe 5000 meteren, men ble tvunget av Gjert (Narves egne ord i intervjuet), så kan man jo lure på hvorfor. Særlig når han havnet på 14. plass. Hvorfor i alle dager var det så viktig for Gjert at Narve sprang. Intervjuet med han etterpå viste jo at han selv mente han ikke hadde noe i løpet å gjøre. 5 løp på 8 dager.

Jacob var hva, 20 år, da bruddet med faren skjedde. Strengt tatt ikke skikkelig voksen enda. Jeg tror ikke man bryter med en forelder veldig enkelt, og særlig ikke når det må bli et offentlig brudd.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat