Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-06, 07:48   #17
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppdrag: å snike inn jern i kostholdet

Du er litt jernfiksert. Det skal ganske mye til for at et barn med et såpass sammensatt kosthold som ztjerna skal få jernmangel. Synes du han virker litt slapp og anemisk, kanskje? Stress ned.

Opprinnelig lagt inn av zol, her.


Jeg har også hørt at brennesle inneholder mye jern. Hadde planer om å bruke det i grøten hans, men siden grøt ikke kan spises med hendene er det ut for tiden.

Hm? Kan ikke grøt spises med hendene? Jeg tror ztjernas kollega her i huset er av en helt annen mening. Yoghurt kan også spises med hendene, sånn til orientering.

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Brunosten til Litago er også tilsatt jern, men den plukkes av brødet og spises så den utgår en stund til.

Hm? Du vil gjerne ha i ham jern, men vil ikke gi ham brunost fordi han spiser den? Denne tok jeg ikke helt.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat