Tråd: Lærerstreik!
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-14, 19:35   #45
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.596
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lærerstreik!

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

... og så går det rykter om at førsteklasselærere ikke skal tas ut i de første puljene, men gudene veit.

Det hadde vært veldig greit, for jeg har reelt sett mye mer forståelse for "åja, litt lenger ferie" fra 2. klasse og oppover enn akkurat førsteklassingene, men vi takler det om det rammer oss også. Tross alt, det blir jo skolestart før eller siden uansett.

Personlig har jeg jo full frihet, fleksitid, hjemmekontor og hele pakka. Skulle dog gjerne kunne "spart opp" til en lenger ferie, men de fire ukene jeg tar i sommer er å strekke det max som det er da. Egentlig hadde jeg jo en stund en plan om å bli lærer, men ombestemte meg. Angrer tid tider litt, men arbeidstiden min er bedre, ja.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå