Vis enkelt innlegg
Gammel 12-12-20, 23:50   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelp meg å finne et dataspill til PS4

Jeg skal kjøpe et dataspill til lillegutt (18, psykisk utviklingshemmet) til PS4 men meh, vet liksom ikke helt.

Han liker sånne oppdagelsesspill der man kan gå rundt, titte inn i hus, se andre mennesker, kanskje kjøre litt rundt, (eller ri, eller kjøre båt), og ... sånt. Ikke noe slåssing, eller folk som kommer løpende bort til deg også må du løse noe før du kan gå videre, eller oppgaver eller noe sånt, men så lenge han står fri til å tusle rundt - eller kanskje kan få noen til å spille gjennom hele spillet så det er åpent for han, så funker det også. Det bør se virkelighetsnært ut-ish, men det kan godt være fantasy lsm.

Han har likt god Skate2 (skater rundt), grant theft auto (kjører rundt...), noe sånn traktor-simulatorspill av noe slag (kjører traktor + rir rundt), vanlige bilspill, og et eller annet sånt medieval-spill han har spilt hos broren min.
Han liker ikke Moss - det spillet med musa (for vanskelig, han må løse oppgaver for å komme seg rundt) eller Last Guardian (For vanskelig for oss begge... )
Han har likt godt Lego-spillene selv om de enkelte er litt for vanskelige, men der kan vi spille to sammen så da løser vi det sånn.
Han likte Gone Home, men det ble for skummelt for meg

Noen tips?
(jeg innbiller meg at jeg har spurt om det samme før her inne, men men - da er dette en oppdatering...)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat