Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-16, 16:58   #228
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Men det ble jo sagt ganske klart at det var den veien i pressekonferansen - "Therese kom til meg og spurte om hun kunne bruke den, og det sa jeg ja til. Jeg koblet ikke det til dopinglisten og clostebol finnes ikke i Norge eller USA. (...) Jeg har grublet dag og natt på hvorfor jeg ikke koblet dette, men det har jeg ikke funnet noe svar på."

"Koblet ikke til dopinglisten"? Jeg sliter faktisk med å tro det. Mannen jobber som lege, og navnet clostebol lyser steroid lang vei. Å ikke slå opp på dopinglista da er veldig rart synes jeg. Om han hadde tenkt at litt krem på et så lite område neppe ville gi noe utslag uansett hva den inneholdt ville vært mer forståelig, det er det endel leger som tror.

Jeg skjønner liksom heller ikke helt at hun er så blåøyd at hun plukker et ukjent medikament i utlandet og ikke safer med noe kjent og trygt, men klart, alle kan gjøre feil.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat