Vis enkelt innlegg
Gammel 15-04-12, 10:06   #9
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.
 
Sir Limpalot sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.242
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan laster man ned filmer (gratis) til ipad?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Hadde det vært sosialt akseptert å spørre om slikt på FP, hadde tråden inneholdt svar på spørsmålet. Det er helt sikkert nok av folk her som vet hvordan det gjøres.

Jeg synes ignorering er en helt ok respons på et slikt spørsmål og synes ikke det er grunn til å reagere negativt på måten denne tråden ble møtt på.

Ingen grunn til å reagere negativt?
Ok, det sier vel egentlig alt man trenger å vite om folks innstilling når det gjelder åndsverksloven, inkludert din Teofelia.
Hvis jeg hadde bedt om gode tips til butikktyveri-teknikker, ville du ha reagert da, eller bare ignorert meg?

Åndsverksloven, og brudd på denne, er noe som engasjerer meg.
Jeg har selv brukt tid og penger på å lage og spille inn musikk, og synes folks innstilling om at det er helt greit å laste ned ulovlig er fullstendig forkastelig, sånn sett var jeg egentlig mild i min kritikk av trådstarter.

Her i huset betaler vi for varer vi ønsker, har jeg ikke råd eller synes en vare er for dyr lar jeg være å kjøpe den, enkelt og greit.

__________________
“There is a rumour going around that I have found God. I think this is unlikely because I have enough difficulty finding my keys, and there is empirical evidence that they exist.”
Sir Limpalot er ikke aktiv   Svar med sitat