Tråd: Pannekaker
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-11, 21:23   #28
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pannekaker

Pannekaker er ikke middag i mine øyne, men jeg gleder barna med det en sjelden gang i blant.

Utover dette synes jeg det er urkjipt å være kritisk til det barna får når de er på besøk. Virkelig. Håper ikke du er mamma til en av mine barns venner. Yngstemann elsker Toro tomatsuppe, og vil veldig gjerne by venner på det ypperste av det ypperste når de er på besøk - så her står det ofte tomatsuppe på bordet når venner er med hjem.

Jeg hadde blitt supergrinete om foreldre til barn vi tar godt i mot på alle måter i vårt hjem ikke fant serveringen tilfredsstillende.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv