Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-08, 19:44   #59
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva skal du gjøre i hagen i år?

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Tja. Jeg har beskjært noen eldgamle epletrær bittelitt, klippet ned prydbuskene og tatt litt av bærbuskene, og jeg har begynt å trekke opp en ugressplante som det uhorvelig mye av her. Og så plantet jeg en avlegger av en stikkelsbærbusk i dag. Og jeg kjøpte og plantet to nye stauder i det største blomsterbeddet.

Videre står det luking på planen. Og så har jeg kjøpt noen liljeløker og gladioler som skal settes ned. Og seinere må georgineknollene i jorda. Pellargoniaene mine ser ut til å ha avgått med døden i vinter, så jeg må noe fornye en del av potteplantene. Og jeg skal så erteblomster og blomkarse som vanlig, og jeg har tenkt å lage et lite hjørne med lupiner nederst i hagen (selv om jeg er litt skeptisk - de sprer seg jo så fort, men er veldig pene en stund i hvert fall). Det blir nok også satt ned en del sommerblomster etter hvert.

Jeg har tatt litt av på staudefronten og kjøpt både det ene og det andre - mye som jeg ikke vet hva er, ridderspore, clematis, valmuer mm. Og det klør fortsatt i fingrene etter å kjøpe flere. Sikkert fordi rådyra kom og tok alle tullipanene mine, pellargoniaene og nellikene. Av en eller annen grunn bare de røde blomstene.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat