Vis enkelt innlegg
Gammel 10-10-18, 21:48   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.373
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor lenge varer konfirmasjonsdressen, egentlig?

Gitt at gutten virker relativt ferdig utvokst og ikke legger på seg enormt?

Hiawata er ikke spesielt glad i dresser, og han liker virkelig ikke de trange flatfront-sakene som man får i billigkjedene. Han liker romslige bukser, og vil heller ha en bukse med legg. Det er på vei inn i motebildet igjen, men ikke så langt at det har kommet på Dressmann, liksom. Så da lurer jeg på om vi evt. skal legge litt mer i en dress slik at han har en han faktisk føler seg vel i, eller om det er fullstendig bortkastet? Jeg skjønner at det ikke er et helt enkelt spørsmål, og som sikkert har en trillion riktige svar, men hva tenker dere?

(jeg har egentlig funnet en "billigversjon" på Zara, men den er aubergine, og derfor ikke så anvendelig.)

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat