Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-20, 16:31   #4
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.449
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er dette en god artikkel? (lenke i innlegg)

Jeg har lest artikkelen tidligere, og tolket den vel mest som et portrett av livet til en ung gutt med alvorlige hodeskader. Men om hovedpoenget var faren med fjellturer, å leve med hodeskader eller noe helt annet, det er jeg ikke sikker på.

Dog klarer jeg ikke å se noe problematisk i at historien fortelles selv om det har gått mye bedre enn forventet med gutten? De beskriver jo også skadene og senvirkningene som mye verre enn det de hadde trodd.

Tenker du at en slik artikkel burde ledsages med noe statistikk om hvor ofte resultatet ikke blir så bra for de som er alvorlig hodeskadet? Det er ihvertfall ikke unaturlig at det er en person som faktisk, og til dels mot alle odds, har klart seg bra, som stiller opp på en slik artikkel.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat