Vis enkelt innlegg
Gammel 08-05-19, 08:37   #28
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sitat om mot - Brødrene Løvehjerte?

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Kennedys tale på Rice University i starten av prosjektet hans om å sende en mann til månen; "They ask us why (...), we don't do it because it is easy, but because it is HARD"

Mot til å tenke stort!

Å, det er også fint! Det hadde jeg faktisk tenkt på tidligere, hørte det på radioen og tenkte at det der må jeg ha med i talen, men så har jeg glemt det!

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Jeg mener det er på skolen. Enten når hun skal lære plutifikasjon, eller når hun blir hun «testet» av hun der rike damen som skal bestemme hvem som skal få mer mating det der?

Har bøkene på storytel, men orker ikke spole gjennom.

Har en følelse av at det var en gang de skulle fly en eller annen farkost - luftballong - noe?

Men skolen er kanskje mer sannsynlig, ja. Har jo bøkene, kan blafre litt.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat