Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-10, 17:53   #254
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kari Jaquessons siste utspill: "Man HAR ikke fedme, man ER feit"

Kanskje jeg skal legge juleferien til Etiopia.

Jeg var på handletur i dag. Skulle handle klær, men innså at jeg måtte opp i størrelse. Jeg nektet, og gikk derfor å handlet meg en Ipod Nano i stedet. Nå skal jeg GÅ til jobb.

Her ringer det en alarm når klærne blir for små, og deretter skippertakes det (ikke bra, I know) så jeg enten går ned i vekt eller stagnerer. Det jeg syntes er underlig (og det er nok dette som skiller meg fra de som har et psykisk problem), det er at man ikke reagerer nå klærne blir for små. Kjøper man seg bare nye da eller, og lar være å ta tak i ting? Hvordan klarer man det?

Spør ikke for å være kjiip nå altså, jeg er oppriktig nysgjerrig.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat