Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-11, 11:21   #42
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Og førstesida i lokalavisa er med store bokstaver "Ta vare på tilliten!" og at partiet ønsker han tilbake så snart han er friskmeldt. (Fredag)
Styret i Vågå AP sier: Vi ønsker at den siktede er tilbake i stolen så snart han er friskmeldt. Han (Rune Ø) er ordførerkandidat og har vår tillit. "

Uff, jeg syns dette bare er trist og jeg kan ikke skjønne at han kan få lov å stille opp igjen på jobb under siktelsen. Hele bygda støtter (utifra avisa) opp om han - men er der virkelig deres jobb å bedømme om han er skyldig eller ikke?

Dette tyder jo virkelig på at lokalmiljøet og avisa har frifunnet ham på forhånd, ja. Jeg skjønner virkelig ikke at de tør å gå ut så bastant. Dette må jo være fryktelig for jenta og hennes familie.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv