Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-11, 17:12   #1
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

"Sydentur" i romjulen

Mannebeinet og jeg har bestemt oss for å droppe reise nå i sommer, og ta en tur til sol og varme i romjulen (og bli til over nyttår) i stedet. Jeg har sett på bilder fra Malta og er litt sånn småforelsket, kjenner jeg. Er det godt å varmt der om vinteren? Type sommervarme uten å dø? Når det bikker 25 her hjemme synes jeg det er varmt nok og vel så det.

Andre steder som kan anbefales? Gjerne all inclusive, og aller helst med barnebasseng. Badeland/rutsjebaner ol. i nærheten er heller ikke dumt. :har to unger som ELSKER vann: Jeg har snuset litt på en ny wing-resort i Hurgada med noe aquapark-greier, men med de siste tiders hendelser i Egypt så tror jeg kanskje at det ikke er så lurt.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat